på en order..

oj, här vart det inte igår man skrev av sig!
men nu gör jag det för att mina kära syster tydligen vill läsa ett gulligt inlägg!!

min dag?!
dagen började med att jag skulle ut och springa, men kom av mig och körde massa bil istället.
och det bästa var nog att solen låg framme och stekte på mina ben!
Så dagen har såklart bestått av en hel del sol. och jag börjar få en fin färg, har till och med lyckats bränna min näsa, usch så hära fula blåsor har jag fått :/
Sen kl halv 5 var jag på coop, för att ta arbeta i några timmar och det hade jag inget emot eftersom jag fick dubbellön idaag!

imorgon hoppas jag också på superduper fint väder, och så åker jag till fatory!
ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0