färg i håret.

jag är en intensiv bloggar. eller?

jag är ingen bloggare, därför jag inte skriver så värst ofta. men idag kände jag för att kasta in ett inlägg, sen skiter jag i om ingen läser. Men ett sätt för mig att skriva av mig.

Kan börjar säga att min dag började bra, med tanke på att jag vaknade upp bedvid med älskling <3
jag har även hunnit göra en äggröra, som inte blev den bästa men det gick (y)
Nu sitter jag med färg i håret och läser i körkortsboken, eftersom jag inte klarade uppskrivningen den 14onde så tar förhoppningsvis igen det nu på torsdag. jag klarade dock körningen! så hoppas jag har körkortet i min hand på torsdag (pappret)


aja, kanske hörs en annan dag bloggen. puss

vi är heta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0